tisdag 5 maj 2009

om inte jag får vara först vill ja inte va med

Jag hatar att stå i kö!! Är det tre personer framför mig så får jag hysteriska mentala sammanbrott. Jag vet inte varför jag är sån men jag har hobby terapiterat mig själv utan några som helst kunskaper om ämnet. Jag har ju en tvillingsyster i Norrland och hon är 7 min äldre än mig, säg mig då gott folk, vilken kö har jag stått först i? second place is the first looser... jag kan ju inte veta om jag kom först in ju.

Är jag i affären med Dennis så säger han ibland åt mig att gå ut och vänta, för att alla jobbiga mäniskor verkar ha slagit läger framför mig. Ta fram alla kort och spring inte iväg och byt någon vara när du ska betala. Skriv upp den där jävla koden och prata inte om pinsamma saker i mobilen, helvete prata inte i mobilen alls för det irriterar mig!!!


Och varför måste man stå i kö till allt då? I telefonen måste man också stå i kö och eventuellt tvingas lyssna på någon supermario musik från 1989. det är fortfarande samtal före dig, tack för att du väntar... Precis som att jag har nått val??

Avskaffa kö system och inför personliga assistent robotar(miljövänliga) som gör allt jobbigt. Nu ska jag gå till tvättstgan och ställa mig i kö för att få tvätta mina egna kläder.

1 kommentar:

  1. Jag hörde på tv att vårdköerna kostade oss skattebetalarna hur mycket som helst. Mitt förslag var att bara avskaffa dem. Skulle inte det vara bra? Börja om från början.

    SvaraRadera