måndag 4 maj 2009

Higtech och ciggaretter

Jag har helt på eget bevåg fixat knas på datorn... och var tvungen att be Dennis om hjälp.. varför fattar inte jag sånt här tekniskt tjafs?? och varför tror jag att jag fattar sånt ibland? För det är ju liksom då det blir fel.. jag borde inte ens få knyta skorna själv!

Men nu är det ordnat så nu ska det bloggas igen!!! Fast först ska jag gå och stoppa fingrarna i brödrosten!

Jag har faktiskt helt spontant och fulkomligt ovetandes om allt lagat min kusin Ninas bildörr en gång.. Det var inte meningen att laga den för jag kom inte ens ihåg att den var sönder men på bilfirman sa dom att det skulle kosta multum och att dom minsan inte sett nått liknande..Andersèn to the rescue!! Jag skulle iofs bara ut och röka men jag fick upp dörren alla fall.. nöden har ingen lag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar