söndag 24 maj 2009

Enkla Instruktioner!

Min karl fick en laptop-dekoration med en bild på en döskalle i present av sin bror och hans tjej, instruktionerna gjorde så att jag till slut låg genomsvettig under bordet och skrattade. Kunde knappt resa mig , flera gånger fick jag börja om för jag trodde jag var dum i huvudet på riktigt. Här får ni ordagrant instruktionerna steg för steg!


Steg 1 . Paste needed before the cloth notebook shell Wipe clean.

Steg 2 . Determine the location of the same paste.

Steg 3 . Put a bright opening of the iceberg, the beginning of paste.

Steg 4 . On the right side to left side put their hands to prevent or heal rags have a bubble until
paste end.

Steg 5 . Film will be cut of the surplus, the need to resist cutting when the knife edge of the notebook in order to ensure smooth.

Steg 6 . Success, hull


Det var ju skitlätt!!

1 kommentar: