måndag 6 april 2009

Ska sova sig vältränad!

För tillfället försöker jag gå ner lite i vikt, inte banta, bara bli lite mindre på brädden...
Jag är en fulkomligt otänad person på nästan 60 kilo icke-muskler. Ändå tror jag mig leva ett ganska hälsosamt liv om jag lyckas äta grönsaker två ggr på raken.

Flåsar som en galen person och får nästan uppsöka läkare varje gång jag går upp för trappen till min lägenhet på tredjevåningen.

Men nu är lösningen här!!!!
Jag har läst att man går upp i vikt om man är vaken tillsent på natten för då småäter man gärna och det är visst inte helt bra.. speciellt inte i mörker..

Såklart att det är detta som hänt mig!! Jag kan sova mig smal! prisa gud!! en av mina favorit sysslor är alltså motion!!

Behöver inte gå mina morgonpromenader, sluta äta snabba kolhydrader,socker och fett! Jag går helt sonika och lägger mig nu så ses vi på stranden i sommar.. jag kommer att se ut som Heidi Klums bodydouble! JOO det är säkert..

1 kommentar:

  1. Låter som en perfekt metod. jag är med på den! ses på stranden!

    SvaraRadera