tisdag 7 april 2009

Prata först tänk sen (kanske)

Mycket ofta händer det att jag befinner mig i klaveret, Här om dagen så satt jag vid datorn och helt plötsligt så hittade jag en utdragbar "hylla" under databordet, helt galet lycklig över detta makabra fynd så säger jag till min pojkvän : ooh här ska man ställa kaffekoppen! För jag trodde på fullaste allvar att det var vad den var till för! Varpå han vänligt men bestämt och med en smula medömkan i blicken svarar att : den är till för musen och musmattan!
DET VISSTE JAG VÄL!!! (nej) Jag har rätt och alla andra fel.

Jag kan göra bort mig utan att prata också, det är en liten talang jag har.
För ett litet tag sen ramlade jag ner för trappen bredvid brevbäraren, jag trodde att jag brytit hela kroppen, han frågade hur det gick, Jag svarade bra!

En annan dag Skulle jag gå ut ur porten med en cigg i munnen, skulle tända den ute för jag är en god granne! Porten som mestadels består av glas hade på något vis låst sig mitt på dagen.. Så i full karriär travade jag rätt in i dörren! Ciggen vek sig som ett sugrör. Det var fantasiskt graciöst!

Så varje gång någon ser mig ute bland folk så bör ni vara glada att jag tagit mig ut utan att slå ihjäl mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar