tisdag 14 april 2009

Pastell färger och sexuellabedrägerier

Alltid när våren kommer ska man ha pastell färgade kläder och vara pigg som en rosenknopp, jag passar inte i aprikos eller mintgrönt och är jätte trött dygnet runt. Ska jag försöka se lite sexig ut i någon tight tröja i nyans kycklinggul så ser det mer ut som att jag brytit mig in i en diskhandske! Räknas man som moderiktig om man har rosa ögon och blåmärken på benen? För det har jag minsan!

Hur gör riktiga tjejer för att se så där pigga och fräsha ut? Dom har kanske inte fluffig midja... men det har jag och detta kan enbart döljas i svarta kläder med resår, Då kan jag se någorlunda skaplig ut.Men icke!!! Jag utför sexuellabedrägerier med push up bh och svarta jeans höst och vinter men på våren så ska det vara färger som förstorar ett redan krisdrabbat område. Ge mig svart och stora särkar!!!! Kan man ha på sig ett överkast? Det använder jag inte alla fall.. ligger ihopvikt på en stol alldeles i onödan, svart och med ränder på längden. Perfekt.

1 kommentar:

  1. Vem vill gå omkring en en pastellorgie???
    Svart is da shit!

    SvaraRadera