onsdag 29 april 2009

När katten är borta...

Jag har ju förut berättat att jag trampar i klaveret eller säger idiotiska saker. Och jag kom på en grej ja gjorde för något år sen.

Det var en katt som blivit påkörd på en gata precis bredvid min gata, och döda djur är riktigt otäckt ju! Jag började gå omvägar till affären och krånglade och mådde dåligt för att ingen tog sitt ansvar och plockade bort den stackars katten, för jag såg på håll att den var kvar.

Så på gränsen till panik ringde jag till min farbror, som jobbar med att skicka ut folk på olika uppdrag som har med vägar att göra.. sanda, salta fixa och trixa. Fan vet jag.

Det var bara att vänta på att katten skulle försvinna och att jag så småningom skulle kunna gå och handla på konsum igen utan att få ångest och hjärtklappning!

Det var bara det att katten varit borttagen för länge sen, men någon hade slängt ut sånt där trassel som man vaxar bilar med på exakt samma ställe... så på uppdrag av mig så åkte det ut några kommun gubbar med nån slags flakbil och forslade bort detta jävla trassel som jag tyckte var så väldigt obehagligt att gå förbi.
jajamensan ordning och reda!

2 kommentarer:

  1. Hahahahah det där kommer jag aldrig glömma!!! Keep up the good work!! Kusin

    SvaraRadera
  2. Hahahhaha, det där kommer jag aldrig glömma!! Keep up the good work!! Puss

    SvaraRadera