tisdag 21 april 2009

Manus till mitt liv

Jag går gatan fram utan att snubbla, vinden blåser i mitt hår och jag ser så där avslappnat cool ut. Och alla vänder sig om efter mig, inte för att jag har gylfen öppen utan för att jag är bara så knas galet perfekt.

Jo så skulle det vara om jag bodde i en film!! Då kan jag gå på samma gata när jag är arg,besviken ledsen eller något och gråta i nattens regn, lite tyst och vackert. Någon tung musik spelas i bakgrunden, och jag tittar in genom fönstret på ett cafè (nattöppet naturligtvis, vi har många såna här i Tuna) och där i skenet från kallskänken ser jag ett tecken på att beslutet jag fattat var rätt.

eller så vaknar jag på morgonen på Dennis arm, utan att behöva lyftas ut ur lägenheten med lyftkran för jag har sån jävla nackspärr. Vi har naturligvis älskat i perfekt ljus i ett smakfullt inrett rum och fått samtidig orgasm. Jag kan pussa han direkt för jag är så rar och nyponfräsh när jag vaknar. Och spermierna rinner absolut INTE ut när jag duschat, klätt på mig ljusa jeans och gått ner på stan.

Jag får slänga drinkar i ansiktet på folk, och får säkert en ny av bartendern! Jag får äta kinamat ur såna där små kartonger.

Skulle jag bråka med min karl så kan jag erkänna at jag haft fel, och han med! Då kommer han till mig i spöregnet. (alltid i regnet) Och vi kysser varandra passionerat i flera minuter när vi förstår hur dumma vi varit. (mest han)
Och i bakgrunden spelas hela tiden passande musik!

Precis så är mitt liv!
JOOOOOOOOOO det är säkert..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar