torsdag 23 april 2009

Cause I`m the man

Om jag fick vara en kille i 24 timmar och sen återgå till att var mig själv. Skulle jag utöver det uppenbara med sex och att stå och kissa, och alternativt läsa inne på toaletten.
Absolut aldrig använda fuktighetskräm och ändå inte se ut som ett mindre månlandskap i ansiktet.
Skulle också lära mig att tycka att ett rum är inrett om det står tre möbler i det, kanske en plastblomma från mormors sommarstuga piffar upp det hela.. Det skulle inte behövas gardiner, blockljus och matchande kuddfodral.

Och under mina 24 timmar skulle jag helt tveklöst instifta en lag som säger att det är en killes förbabbade plikt att gå ut med sopor, dammsuga, diska och inte laga saker utan istället köpa nytt.

Och har man ingen kille skulle kommunen eller hyresvärden utse något lämpligt exemplar som kom utförde såna sysslor vid behov. Dom kanske kunde tillgodose andra behov också.. men där måste man titta i en katalog och skicka in intresseanmälan så att han upfyller alla krav och får exakt det man söker. Ska finnas i både homo och hetero variant och givetvis skulle homo varianten få mer betalt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar